
Serveis Interns
Diputat delegat de Contractació, Aprovisionaments i Expropiacions
Contacte
L'àrea de Serveis Interns està integrada pels departaments de Contractació i Expropiacions i de Serveis Generals, gestiona la compra pública de béns i serveis i facilita els recursos, les infraestructures i els serveis de suport a totes les unitats.
Serveis Generals gestiona els espais de la Diputació i els seus serveis vinculats: recepció, control d’accessos, vigilància i seguretat, gestió de sales, suport a esdeveniments, serveis postals, missatgeria, valises, parc mòbil, restauració, jardineria, distribució d’espais, mobiliari, trasllats, neteja, residus, control de plagues, manteniment i subministraments energètics per complir els objectius de l’organització des del vessant de la funcionalitat, racionalitat confort seguretat i rendibilitat i assolir progressivament una fase d’explotació integral dels espais amb infrastructures sostenibles.
Contractació, Aprovisionaments i Expropiacions s’encarrega de la gestió dels contractes administratius de la Diputació. La contractació estratègica amb la progressiva implementació de les clàusules ambientals, socials i de bon govern son els reptes per incidir en un creixement econòmic, sostingut, inclusiu i sostenible.
El departament gestiona també les expropiacions necessàries per a l’execució dels projectes d’obres de la Diputació i presta amb el SAM l’assistència tècnica als ens locals en la tramitació d’expedients d’expropiació municipals .