El Masroig millora la plaça de la Bassa i el carrer Pinyeres gràcies al Pla d'Acció Municipal de la Diputació de Tarragona

Un equip d'enginyers de la institució ha estat l'encarregat de la redacció del projecte i de la direcció de l'obra

29/06/2017
Municipi
Masroig
Comunicació
El carrer Pinyeres del Masroig (Priorat)

El municipi del Masroig (Priorat) ha millorat el carrer Pinyeres i la plaça de la Bassa a través d'un projecte d'obres redactat i dirigit per un equip d'enginyeria de la Diputació de Tarragona. L'actuació que s'ha dut a terme en aquests carrers ha suposat la renovació del paviment i la millora de la xarxa de serveis i s'ha finançat amb 115.519,99 euros procedents del Pla d'Acció Municipal (PAM) 2016 de la Diputació i amb 6.080 euros aportats per l'Ajuntament del Masroig.

Les millores en aquestes vies han consistit en la pavimentació de la calçada i de les voreres a un sol nivell amb l'objectiu de facilitar-ne la mobilitat, també s'ha utilitzat panot vermell en el laterals per diferenciar les zones de circulació de vehicles i les de vianants. A més, s'han renovat les xarxes de sanejament d'aigües residuals i pluvials (amb reixes interceptores i connectades en dos punts de recollida del carrer per repartir el cabal de la xarxa), la xarxa d'aigua potable i el soterrament de la xarxa telefònica i de la xarxa d'enllumenat públic. A banda d'aquestes actuacions, a la plaça de la Bassa també s'ha treballat en l'adequació i la restauració de la font ja existent, mantenint el seu aspecte original.

Aquestes obres de millora corresponen a les actuacions previstes al PAM 2016. Les reformes van començar el 20 d'abril del 2016 i han tingut una durada d'un any. A través d'actuacions com aquestes, la Diputació de Tarragona vetlla per la millora de la qualitat de vida dels ciutadans del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre, i fomenta el desenvolupament equilibrat i sostenible als municipis de la demarcació.

Etiqueta:
SAM