El president de la Diputació destaca l'aposta estratègica per incrementar l'arribada de turistes ucraïnesos a la Costa Daurada

Agents de viatges d’aquell país coneixen el territori de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació, la Generalitat i els ajuntaments de Vila-seca, Salou i Cambrils.

11/04/2012

La Costa Daurada acull aquests dies el 1er Congrés que l’operador turístic rus Natalie Tours celebra específicament per a agències de viatges d’Ucraïna. Un total de 130 agents de viatges ucraïnesos participen del 10 al 14 d’abril en aquesta trobada, que serveix per conèixer amb detall l’oferta turística del territori, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, l’Agència Catalana de Turisme, i els Patronats Municipals de Turisme de Salou, Cambrils i Vila-seca/la Pineda.

Després de 15 edicions del congrés dedicades a agents russos en destinacions estratègiques de la companyia, per primera vegada Natalie Tours aposta per Ucraïna com a espai estratègic del seu negoci. Així ho han explicat en la roda de premsa que ha tingut lloc aquest matí, encapçalada pel president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, i en la qual també han participat Vladimir Vorobiev, president del Grup de companyies Natalie Tours; Natalia Vorobieva, directora general de Natalie Tours; Joan Pascual, director general de NT Incoming, i Josep M. Perramon, director del Centre de Promoció Turística de Catalunya de l’est d’Europa. A l’acte han assistit, així mateix, els regidors de Turisme de Cambrils, Salou i Vila-seca/la Pineda.

Josep Poblet ha posat de manifest la importància d’aquesta convenció “que obre el nostre territori a Ucraïna, un país de grans dimensions amb un potencial emergent”. A més, ha destacat la “llarga relació que ens uneix amb Natalie Tours”, des que van apostar per la Costa Daurada com a destinació turística. Per aquest motiu, ha afegit, és una gran notícia que comptin també amb el nostre territori per a la seva aposta estratègica a Ucraïna. El president de la Diputació també ha destacat la constància, fidelitat, i audàcia de Natalie Tours a la demarcació de Tarragona. De la seva part, el representant del Centre de Promoció Turística de Catalunya ha ressaltat la importància del turisme procedent d’Ucraïna i de Rússia en aquests moments de crisi econòmica. Pel que fa a la directora general de Natalie Tours, ha posat de rellevància la relació fluïda que mantenen amb el sector turístic de la Costa Daurada, al mateix temps que ha pronosticat un augment de turistes d’Ucraïna en un futur immediat. La meitat dels turistes d’aquell país que van arribar a Catalunya durant el 2011 van tenir com a destinació de vacances la Costa Daurada.

Durant aquests dies de congrés es duran a terme conferències sobre el desenvolupament del negoci i visites a Barcelona, Montserrat o PortAventura, entre altres.

Galeria d'imatges