El president de la Diputació participa dels actes de la Coronació de la Mare de Déu de l'Esperança, a Figuerola del Camp

El municipi celebra els darrers dies d'aquesta festa solemne

22/12/2018
Diputació
Figuerola del Camp
Comunicació
Un moment de la celebració a l'església de Figuerola

Figuerola del Camp exhaureix els darrers dies de les Grans Festes de la Coronació de la Mare de Déu de l'Esperança, una celebració que des del passat 14 de desembre aplega nombroses activitats religioses i festives a l'entorn de la patrona del municipi. El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, participa dels actes aquest divendres dia 22, amb l'anada a ofici de les autoritats, la 'professó' d'entrada a l'església parroquial i al solemne ofici pontifical de la coronació canònica de de la Mare de Déu de l'Esperança.

Aquesta celebració està oficiada per l'arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol, i concelebrada pel rector de Figuerola, Jordi Sánchez, entre altres representants de la diòcesi, amb l'assistència de representants de la ciutadania, entitats i institucions públiques.

El president de la Diputació també participa, a la tarda, a la processó en honor a la patrona. Josep Poblet és el portant de la bandera de la Confraria de Nostra Senyora de l'Esperança, acompanyat com a cordonistes de les dones que duen aquest nom, en representació de tot el poble de Figuerola del Camp.

Fotos: Diputació de Tarragona i Arquebisbat de Tarragona

Etiqueta: