La Diputació de Tarragona ha redactat el projecte i dirigit les obres, que permetran millorar la distribució i la salubritat de l'aigua potable en el nucli urbà i assegurar el cabal en cas d'incendi

10/11/2016
Municipi
Passanant i Belltal
Comunicació

El municipi de Passanant i Belltall, a la Conca de Barberà, compta des d'aquest mes de novembre amb una xarxa renovada de distribució d'aigua potable. El projecte de renovació i millora ha estat redactat i dirigit per la Diputació de Tarragona i finançat per la Generalitat de Catalunya, a través del Pla Únic d'Obres i Serveis (PUOSC), i pel propi Ajuntament de Passanant i Belltall.

Les actuacions han consistit en la substitució de les canonades i la incorporació de nous trams per deixar tota la xarxa anellada i amb les pressions el màxim d'equilibrades. D'aquesta manera, s'assegura la salubritat i l'adequada pressió de l'aigua, que arribarà en millors condicions a tots els punts de distribució. Així mateix, s'han instal·lat diversos hidrants d'extinció d'incendis i boques de reg. Les obres de millora també han inclòs la substitució dels antics comptadors domiciliaris per uns de nous i la incorporació de comptadors a les cases on encara no n'hi havia. Finalment, s'ha pavimentat amb formigó el camí de la creueta, que dóna accés al nucli urbà, i s'ha renovat la vorera de l'Avinguda Catalunya.

Amb la redacció i direcció de projectes com aquest, la Diputació de Tarragona té com a objectiu millorar la qualitat de vida dels ciutadans de la demarcació i fomentar el desenvolupament equilibrat i sostenible als municipis del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre.

Galeria d'imatges
  • Finalitzen les obres de renovació de la xarxa d'aigua potable a Passanant i Belltall