Garcia estrena dos carrers del centre del municipi, un cop finalitzades les obres de remodelació

La Diputació ha finançat part de les obres a través del Pla d'Acció Municipal, i ha projectat i dirigit aquest projecte

12/07/2016
Municipi
Garcia
Comunicació
Carrer del Centre, a Garcia

El municipi de Garcia ja gaudeix dels carrers del Centre i del Calvari, després de les obres de remodelació que s'hi han fet. El projecte, amb un pressupost de gairebé 600.000 euros, ha estat finançat per la Diputació de Tarragona, a través del Pla d'Acció Municipal, i per l'Ajuntament.

Les actuacions que s'han executat han servit no només per millorar el paviment dels dos carrers. També s'han renovat els serveis de clavegueram, d'aigua potable i l'enllumenat públic. Al carrer del Centre també s'hi han fet actuacions en la xarxa de telefonia, de xarxa de baixa tensió i megafonia. A més, s'han instal·lat de nou els serveis de gas canalitzat.

Les obres han estat projectades i dirigides per la Diputació de Tarragona. Estan incloses en la quarta fase de diverses actuacions que s'han fet en els carrers dels municipis durant els darrers anys. A través d'aquestes actuacions, la Diputació vetlla per la millora de la qualitat de vida dels ciutadans del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre, i fomenta el desenvolupament equilibrat i sostenible als municipis de la demarcació.

Etiqueta:
Municipis