Gestors i empresaris de la destinació turística Baixo Sao Francisco (Alagoas, Brasil) s'interessen en la gestió de la marca Terres de l'Ebre

La Diputació de Tarragona contribueix amb BASE-Gestió d’Ingressos a fer néixer Tributs de Catalunya

20/09/2012
Gestors i empresaris de la destinació turística Baixo Sao Francisco (Alagoas, Brasil) s'interessen en la gestió de la marca Terres de l'Ebre
Gestors i empresaris de la destinació turística Baixo Sao Francisco (Alagoas, Brasil) s'interessen en la gestió de la marca Terres de l'Ebre

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a les Terres de l’Ebre ha presentat a gestors i empresaris de Baixo Sao Francisco la gestió i promoció que s’ha dut a terme de la marca turística Terres de l’Ebre des del seu inici fins a l’actualitat.

Baixo Sao Francisco és una destinació turística incipient que correspon al delta i el congost del Riu San Francisco, a l’Estat d’Alagoas (Brasil). La similitud del relleu d’aquest territori amb el de les Terres de l’Ebre i els recursos naturals de la zona meridional de Catalunya són els principals actius que han despertat l’interès de gestors i empresaris de Baixo Sao Francisco per conèixer de primera mà com s’ha dut a terme la gestió i promoció de la marca Terres de l’Ebre.

Aquesta visita al nostre territori forma part d’un viatge de benchmarking organitzat per Ibertur i la Universitat de Barcelona, (el benchmarking és la comparació dels productes, els serveis o els processos d'una empresa amb els del líder de mercat per a analitzar-ne les diferències i definir els plans necessaris per a acostar-s'hi). Aquesta iniciativa s’emmarca en el Projecte de Turisme Sostenible del Baixo Sao Francisco, finançat per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament.

La presentació va consistir en una introducció a la destinació, ressaltant els principals atributs de la marca, el perfil de la demanda turística del territori, l’ estratègia de la promoció dels productes turístics, i les seves expectatives de creixement futur. També es van donar a conèixer els objectius operacionals de l’organisme, basats en la comunicació i el marketing i en recolzament i millora de la informació i la comunicació.

A l’exposició hi van ser presents agents del Governo do Estado de Alagoas, de l’ Instituto Ambiental Brasil Sustentável, acompanyats de restauradors, hotelers i responsables d’empreses dedicades al turisme actiu de la zona.

Galeria d'imatges