Instagramers internacionals visiten la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona

Són usuaris de l’aplicatiu mòbil Instagram, que permet modelar fotografies a través de diversos efectes fotogràfics, i compartir-les en diferents xarxes socials

15/06/2012
Instagramers internacionals visiten la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
Instagramers internacionals visiten la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona


El Patronat de Turisme de la Diputació ha col·laborat amb l’Agència Catalana de Turisme en l’elaboració del programa de visites d’un grup d’instagramers que aquests dies visiten la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Els instagramers són usuaris de l’aplicatiu mòbil Instagram, que els permet modelar les seves fotografies a través de diversos efectes fotogràfics, i per compartir-les en diferents xarxes socials.

Sis instagramers de diversa procedència –França, Alemanya, Estats Units, Itàlia i Espanya, a més de la responsable de la comunitat d’instagramers de Barcelona- visiten aquests dies la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Ho han fet de la mà de l’Agència Catalana de Turisme i del Patronat de Turisme de la Diputació, que ha col·laborat en l’elaboració del programa de visites. El Patronat de Turisme de la Diputació ha comptat amb el suport del patronat municipal de Turisme de Tarragona, l’Ajuntament de Miravet, el Castell de Miravet i l’oficina de Turisme de Tortosa.

Aquest cap de setmana el grup visita la ciutat de Tarragona, el municipi de Siurana, i el Castell de Miravet. Així mateix, realitzarà una activitat amb kayac per l’Ebre des de Miravet, visitarà el Parc Natural dels Ports, i farà un tram de la Via Verda en bicicleta. Finalment visitaran Tortosa i acabaran el seu viatge coneixent el Parc Natural del Delta de l’Ebre.

Els participants d’aquest viatge s’han seleccionat des de la comunitat d’instagramers de Barcelona, tenint en compte els seguidors que tenen cada un dels candidats (un dels participants té 23.481 seguidors, un altre 66.531 i una altra, procedent de l’Estat espanyol, arriba als 119.000). Els instagramers convidats usen de forma molt activa l’aplicatiu mòbil Instagram, utilitzant els diferents efectes que ofereix per tal de modelar les fotografies; després les comparteixen en diferents xarxes socials, (com Facebook, Twitter, Tumblr o Flickr). L’aplicatiu, que va néixer fa poc menys de dos anys, va arribar al mes de març d’aquest any als 27 milions d’usuaris registrats.

Aquest és un dels dos viatges adreçats a instagramers d’arreu que, de moment, ha convocat l’Agència Catalana de Turisme, que, d’altra banda, té previst realitzar una exposició al mes d’octubre, al Palau Robert de Barcelona, amb les fotografies guanyadores del concurs que es realitzarà entre els assistents als viatges.

Des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona s’impulsen aquest tipus d’accions, emmarcades en una de les línies estratègiques de l’organisme, amb l’objectiu d’evolucionar en l’aplicació d’instruments al servei de la difusió de les marques Costa Daurada i Terres de l’Ebre. D’aquesta manera s’intensifiquen les eines en l’entorn on-line.

Galeria d'imatges