Josep Poblet assisteix a la inauguració de la nova atracció de PortAventura, en un acte encapçalat per Artur Mas

Shambhala és la muntanya russa més alta d'Europa.

15/05/2012

El president de la Diputació i alcalde de Vila-seca, Josep Poblet, va assistir a la inauguració oficial de Shambhala, la nova muntanya russa de PortAventura. L’acte, encapçalat pel president de la Generalitat, Artur Mas, va comptar també amb la presència del president del Patronat de Turisme de la Diputació, Albert Batet, i d’altres representants de les principals administracions i entitats del territori i del país. No van faltar a la cita l’alcalde de Salou, Pere Granados; el conseller d’Economia de la Generalitat, Andreu Mas-Colell; el delegat de la Generalitat a Tarragona, Quim Nin; el subdelegat del Govern central, Jordi Sierra; l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, o el rector de la URV, Francesc Xavier Grau, a més dels responsables del parc recreatiu. Shambhala és la muntanya russa més alta d’Europa.

Galeria d'imatges