Josep Poblet visita a Riba-roja d'Ebre diverses obres realitzades amb la col·laboració de la Diputació

La torre de guaita de La Garita, l'antiga Societat "La Llum del Dia" i diversos carrers del municipi són alguns dels equipaments que s'han millorat

06/03/2017
Diputació
Riba-roja
Comunicació
El president de la Diputació, Josep Poblet, passejant pels carrers de Riba-roja d'Ebre que s'han millorat gràcies a la col·laboració de l'institució

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, ha visitat aquest cap de setmana Riba-roja d'Ebre per conèixer de primer mà les obres que s'han realitzat al municipi amb la col·laboració de la institució. Acompanyat per l'alcalde del municipi, Antonio Suárez; el diputat i alcalde del Móra d'Ebre, Joan Piñol, i membres de la corporació, Poblet ha recorregut diferents espais on la Diputació hi ha invertit a través del Pla d'Actuació Municipal (PAM), del Pla Especial d'Inversions Municipals (PEIM) i d'altres accions puntuals.

En concret, han visitat l'antiga Societat "La Llum del Dia", on s'han fet obres de millora al bar i a la sala de festes d'hivern. A més, durant un recorregut pel nucli antic de Riba-roja d'Ebre, Josep Poblet ha pogut constatar l'estat actual dels carrers Major i Sequer, i les places de l'Església i del Forn de la Vila, després de les obres d'arranjament i de millora de l'asfaltat que s'han fet. També han visitat el carrer Progrés i el camí de Senals, i els miradors al riu Ebre.

La Diputació també ha col·laborat en el finançament de la torre de guaita carlina de la La Garita, Bé cultural d'Interès Nacional. Precisament, el president de la Diputació i l'alcalde del municipi han descobert una placa commemorativa durant el seu recorregut per aquesta zona d'esbarjo, recentment arranjada.

La visita de Josep Poblet al municipi ha coincidit amb la celebració de la I Festa de l’Oli de Ginebre a Riba-roja. El president de la Diputació ha assistit a la primera demostració de destil·lació d'aquest oli a càrrec dels Amics de Riba-roja, organitzadors de l'esdeveniment.

Etiqueta:
Galeria d'imatges
  • Josep Poblet, a l'antiga Societat "La Llum del Dia"
  • El president de la Diputació, visitant les obres que s'han realitzat al municipi de Riba-roja
  • El president de la Diputació de Tarragona assisteixa la I Fira de l'Oli de Ginebre a Riba-roja
  • Josep Poblet, descobrint la placa commemorativa a la torre de guaita La Garita
  • Durant la Festa de l'Oli de Ginebre, el president de la Diputació fa un tast
  • Josep Poblet amb la Torre de Guaita Carlina La Garita