La Costa Daurada es promociona a França

Turisme
Premsa
La Costa Daurada es promociona a França

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i els municipis de Cambrils, Salou i Vila-seca han estat presents aquest mes de març a la fira Tourissima de Toulouse. Aquesta acció forma part de la campanya de promoció conjunta que la Federació Hotelera de Salou, Cambrils i Vila-seca i les Associacions Provincials d’Apartaments i de Càmpings porten a terme pel desplegament del pla de gestió de l’impost d’estades turístiques 2015.

La fira Tourissima representa una bona plataforma de promoció, donat que la seva àrea d'influència és la regió d'Alt Garona, amb una població d'1,2 milions d'habitants, i la seva capital, Toulousse, és la quarta ciutat més important de França, amb 440.00 habitants.

L'acció incorporava un estand propi i una imatge centrada en el turisme familiar i l'oferta complementària dels municipis de la destinació. En aquest sentit, s'ha traslladat al públic assistent la informació relativa a l'oferta hotelera, de càmpings i d'apartaments, i l'oferta cultural de la Costa Daurada. Per reforçar més la comunicació s'ha traslladat tota la informació relativa al 20è Aniversari de PortAventura i les novetats del parc per a la propera temporada com és el Cirque du Soleil. Durant els dies que ha durat la fira s'han dut a terme activitats d'animació infantil amb la participació dels personatges de PortAventura.

La Costa Daurada s'ha promocionat, principalment, com a destinació de turisme familiar de litoral, amb una important oferta complementària de parcs aquàtics i d'atraccions, gastronomia, esports i cultura. Respecte als temes més demandats s'ha detectat un creixent interès per l'oferta cultural i d'oci de la destinació, i pel que fa als d'allotjaments, l'interès recau en el sector de càmpings.
En el marc de la fira, el Patronat de Turisme de la Diputació ha tingut l'oportunitat de participar en una entrevista en un programa de ràdio regional de l'emissora Red Blue Toulousse, on ha promocionat la Costa Daurada com la millor destinació de turisme familiar de la Mediterrània, tot destacant la seva oferta especialitzada en turisme familiar i la seva infraestructura d'oci i allotjament.

L' estand ha tingut una excel·lent acollida entre el públic i va rebre la visita de les autoritats locals i del president de la Regió, Pierre Izard, que va mostrar el seu interès per la destinació i la seva oferta.

La fira Tourissima ha coincidit amb la campanya de ràdio i TV que PortAventura ha dut a terme aquest mes de març al mercat francès, fet que ha reforçat i coordinat les estratègies de promoció de la destinació amb el parc temàtic.

Etiqueta:
Turisme