La Costa Daurada promou el turisme d’escapades amb propostes de visites i experiències de curta durada

El nou catàleg Costa Daurada 24, 48 i 72 hores editat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona mostra una oferta diversa i oberta tot l’any

22/03/2019
Turisme
Tarragona
Comunicació
Imatge de la portada del nou catàleg de la Costa Daurada
Imatge de la portada del nou catàleg de la Costa Daurada

Descobrir l’essència de la Costa Daurada en unes hores, fer-hi una immersió intensa amb experiències aptes per a tota la família i aprofitar al màxim les escapades a la destinació en qualsevol moment de l’any. Aquestes són algunes de les possibilitats que ofereix el darrer catàleg editat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona: Costa Daurada 24, 48 i 72 hores.

L’opuscle presenta un total de 17 propostes de visita que contenen una setantena d’elements i activitats diferents, per conèixer els principals atractius de la Costa Daurada, tant de l’interior com del litoral, en diferents moments de l’any. “Capbussa’t a la Costa Daurada”, “El racó de Miró”, “Camins que parlen de vi” o “Llops i pirates marins” donen nom a algunes d’aquestes rutes i experiències per fer en família, en parella o amb amics. Les propostes estan indicades per a realitzar-se en 24, 48 o 72 hores i estan identificades, de manera molt visual, amb el tipus de producte turístic que inclouen: gastronomia, natura, festes singulars, activitats nàutiques, llocs declarats Patrimoni Mundial de la Humanitat, cellers modernistes, o espais naturals, entre d’altres. L’ús d’abundants d’imatges i elements gràfics fan d’aquesta publicació una guia senzilla, usable i atractiva per als visitants.

Una oferta turística diversa i oberta tot l’any

El catàleg inclou un mapa que localitza les diferents propostes, pensades per poder ser realitzades en diferents moments de l’any. Precisament, desestacionalitzar l’activitat turística i alhora donar a conèixer de manera efectiva i atractiva l’ampli ventall de productes turístics que ofereix la Costa Daurada es troben entre els objectius d’aquesta acció de difusió i promoció del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

El material està especialment pensat per a mercats de proximitat, com el català i aquells que s’agrupen entorn l’eix de l’Ebre: des del País Basc, a Navarra i Aragó fins al País Valencià, amb visitants que poden gaudir d’escapades de curta durada. També s’adreça a turistes de més llarga estada, posant-los a l’abast informació de qualitat amb propostes elaborades i atractives per facilitar que descobreixin la destinació de manera senzilla.

El catàleg està editat en un total de set idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany, holandès i rus.

 

Etiqueta: 
Turisme
Galeria d'imatges
  • Imatge d'una pàgina interior del catàleg