La Diputació de Tarragona celebra el ple ordinari de gener

Durant la sessió, que s’ha retransmès en directe, s’ha donat compte de la renúncia al càrrec del diputat Rubén Viñuales, del grup polític Ciutadans

29/01/2021
Diputació
Tarragona
Comunicació
Ple corresponent al mes de gener

La Diputació de Tarragona ha celebrat, aquest divendres al matí, el ple ordinari corresponent al mes de gener. La sessió s'ha celebrat virtualment i s'ha retransmès en directe a través del web de la institució: www.dipta.cat.

Entre els punts destacats de l'ordre del dia, s'ha aprovat l’expedient de contractació, per procediment obert, del servei de neteja dels edificis i dependències de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms, amb un pressupost base de licitació de 3.353.981,90 euros. A més, en relació al Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, s’ha acceptat la delegació de funcions en l’àmbit del tram local dels fons per al foment del turisme aprovada pels ajuntaments de Vila-seca, Cambrils i Salou en favor de la Diputació de Tarragona i el conveni regulador corresponent. També s’ha acceptat l’encàrrec de la gestió informatitzada del padró d’habitants de diversos ajuntaments del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.

En la sessió també s’ha donat compte de l’escrit de renúncia al càrrec de diputat presentat per Ruben Viñuales Elias del grup polític Ciutadans.

La sessió plenària ha finalitzat amb la moció presentada pel grup polític ERC en suport al conseller Bernat Solé, acusat de desobediència greu per l'1 d'octubre, que ha prosperat amb els vots a favor d’ERC i de Junts.

Etiqueta:
Ple