La Diputació de Tarragona millora la comunicació viària a Puigpelat

La institució intercomarcal ha invertit més de 242.000 euros en el condicionament de la travessera d’aquest municipi de l’Alt Camp.

24/05/2012
La Diputació de Tarragona millora la comunicació viària a Puigpelat

La Diputació de Tarragona ha millorat la comunicació viària del municipi de Puigpelat, amb el condicionament de la travessera urbana del municipi (TV-2034a). Un total de 242.359,52 euros ha estat la inversió de la institució intercomarcal en aquest projecte, que ha suposat un gran avantatge per al trànsit rodat interurbà.

La carretera TV-2034a, que passarà a mans de l’Ajuntament de Puigpelat, s’ha convertit en un carrer d’ús urbà, després de la construcció de la circumval·lació de Puigpelat l’any 2008, amb una inversió de més 1,1 milió d’euros per part de la Diputació de Tarragona.

Les obres de condicionament de la carretera han inclòs diferents actuacions com la reposició de ferm; la construcció de tres passos de vianants reductors de velocitats en la confluència dels carrers Ferran, Comerç i del Cementiri; la construcció d’un col·lector d’aigües pluvials; el soterrament de línia telefònica; la instal·lació semafòrica; el condicionament de voreres, i la senyalització horitzontal i vertical.

Galeria d'imatges