La Diputació de Tarragona millora la seguretat en diferents punts de la xarxa viària del territori

11/01/2013

La Diputació de Tarragona ha millorat la seguretat d’algunes carreteres de la xarxa viària que gestiona a les Terres de l’Ebre i al Camp de Tarragona i a les. En concret, ha col·locat reductors de velocitat a les carreteres TV-3421 (Mas de Barberans), TV-7223 (Vilallonga del Camp), TV-7049 (Reus) i TV-2021 (Vespella de Gaià).

Les obres han consistit en la construcció de passos de vianants elevats que han servit per reduir la velocitat a les travesseres d’aquestes poblacions, amb la solució corresponent del desguàs de les aigües de pluja per conduir-les al corresponent col·lector.

Les actuacions s’han realitzat als següents punts de la xarxa viària de la Diputació de Tarragona:
-Mas de Barberans: al carrer Jaume Sabaté Vilarroya davant les escales d’accés a les escoles, a la carretera TV-3421, de Roquetes a la Sénia.
-Vilallonga del Camp: un a la carretera TV-7223, entre aquest municipi i la Selva del Camp, entre els carrers Barcelona i Girona, i l’altra, a la carretera T-722, de Valls al Morell, prop de l’estació de servei.
-Reus: a la carretera TV-7049, de Reus a Castellvell del Camp, cantonada amb el carrer Poboleda.
-Vespella de Gaià: a la carretera TV-2021, entre el aquest municipi i la Nou de Gaià, a la plaça del Pujol.

Aquestes actuacions s’inclouen en el procés de millora constant de la xarxa viària de la Diputació, i reflecteix l’afany de la institució supramunicipal per contribuir a l’equilibri territorial i a l’augment de la qualitat de vida dels habitants del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre.

Galeria d'imatges