La Diputació de Tarragona millora la xarxa viària a Vinyols i els Arcs

07/01/2013
La Diputació de Tarragona millora la xarxa viària a Vinyols i els Arcs

La Diputació de Tarragona ha millorat la seguretat del trànsit a la carretera TV-3103a, d’accés Vinyols i els Arcs, a la comarca del Baix Camp. En concret, s’ha condicionat un tram de carretera de 152 metres de longitud, des de la rotonda de la nova circumval·lació fins al municipi. El projecte ha representat una gran millora, ja que ha permès eixamplar la calçada fins a 7 metres d’amplada. Per al drenatge longitudinal s’ha construït una cuneta reduïda formigonada pels dos costats amb dues arquetes de drenatge i un col·lector de tub de propilè corrugat fins desguassar al drenatge existent.

Les obres de millora en aquest tram de la xarxa viària també han comportat la reposició de tots els serveis afectats i la corresponent senyalització vertical i horitzontal. El projecte, redactat i dirigit pels Serveis Tècnics Territorials de la Diputació de Tarragona i executat per l’empresa constructora Tecnofirmes, ha representat a la institució intercomarcal una inversió total de 77.414, 34 euros.

Aquesta actuació a la TV-3103a s’inclou en el procés de millora constant de la xarxa viària de la Diputació, i reflecteix l’afany de la institució supramunicipal per contribuir a l’equilibri territorial i a l’augment de la qualitat de vida dels habitants del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre.

Galeria d'imatges