La Diputació millora la comunicació viària a Almoster

Amb la construcció d'una rotonda a la carretera TV-7048

30/07/2012
 La Diputació millora la comunicació viària a Almoster

La Diputació de Tarragona, a través dels Serveis d’Assistència al Territori, ha construït una rotonda a Almoster, que ha permès millorar notablement la seguretat del trànsit entre aquest municipi i Castellvell del Camp. Les obres, executades a la carretera TV-7048, han suposat una inversió de 122.279,38 euros per part de la institució intercomarcal.

L’obra ha consistit en la construcció d’una rotonda de 36 metres de diàmetre exterior, 9 metres de calçada anular i vorera d’1,5 metres d’ample. A més, s’ha enjardinat l’interior, amb la xarxa de reg necessària, i s’han instal·lat el sistema d’enllumenat. A més, s’han reposat els serveis existents i s’ha realitzat la corresponent senyalització horitzontal i vertical.

Les obres d’implantació d’una rotonda al centre de la via han estat una gran millora per la seguretat dels usuaris de la via, donat que s’ha substituït l’anterior encreuament, molt perillós, que consistia en una rotonda partida amb la via principal oberta.

Aquesta actuació en aquest municipi del Baix Camp s’inclou en el procés de millora constant de la xarxa viària de la Diputació, i reflecteix l’afany de la institució per contribuir a l’equilibri territorial i a l’augment de la qualitat de vida dels habitants del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre.

Galeria d'imatges