La Diputació promou el turisme de les Terres de l'Ebre entre els blocaires

La web social de viatges minube.com emetrà properament un vídeo amb els atractius de la zona.

17/07/2012
 La Diputació promou el turisme de les Terres de l'Ebre entre els blocaires

Les Terres de l’Ebre han rebut recentment la visita de membres de la comunitat de viatgers minube.com, en el marc de la campanya de publicitat que el Patronat de Turisme de Turisme de la Diputació de Tarragona fa en diversos portals d’Internet. Els blocaires han recollit els actius turístics de la zona en un vídeo que s’emetrà properament en aquesta web social de viatges que compta amb més de 20 milions de viatgers compartint les seves experiències.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona aposta per aquest tipus d’acció, donat que els viatgers del segle XXI estan canviant la forma d’organitzar els seus viatges, utilitzant sobretot Internet i les noves tecnologies. En aquest cas, el Patronat de Turisme de la Diputació ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Benifallet, l’Oficina de Turisme del Perelló, i els Patronats de Turisme de l’Ampolla i de l’Ametlla de Mar.

Minube.com és una comunitat de viatgers que va néixer el mes de novembre de 2007, per als amants dels viatges, que permet als usuaris inspirar-se per decidir els seus destins, planificar els seus viatges i compartir les seves experiències entre altres viatgers.

Les experiències viscudes en primera persona han estat les protagonistes destacades del minubetrip. La valoració per part dels blocaires ha estat molt positiva, tant pel que fa a la gran riquesa d’atractius turístics de les Terres de l’Ebre, com de totes les activitats que s’hi poden realitzar.

Els blocaires han descobert la riquesa natural, cultural i gastronòmica ebrenca de la mà de grans coneixedors del territori. Han visitat, entre altres indrets, el Parc Natural del Delta de l’Ebre i han descobert diverses activitats tradicionals com plantar arròs; han visitat Món Natura Delta de l’Ebre; han recorregut el port i la zona costanera de l’Ametlla de Mar, i s’han banyat a cales i platges de l’Ampolla. A més, han fet un tram de la Via Verda a la Terra Alta, en bicicleta, i han visitat Tortosa i el seu nucli antic en segway. Així mateix, han passejat pel riu Ebre en llagut per Benifallet i han visitat les Coves Meravelles. També s’han acostat fins al Perelló i s’han banyat amb tonyines a l’Ametlla de Mar. Durant la seva estada s’han allotjat als municipis de Tortosa i el Perelló.

Galeria d'imatges