La presidenta de la Diputació de Tarragona visita Vallmoll

Ha conegut de prop la llar municipal l'Espígol per a empleats i empleades del polígon industrial Mas Vell, i també una de les fàbriques més grans del municipi

26/02/2020
Municipi
Vallmoll
Comunicació
Un moment de la visita a la llar d'infants l'Espígol

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha visitat el municipi de Vallmoll aquest dimecres, acompanyada de diputats i diputades de la institució supramunicipal. A l'Ajuntament, ha estat rebuda per l'alcalde, Josep Lluís Cusidó, i per regidors i regidores del Consistori, amb qui posteriorment ha visitat la llar d'infants municipal l'Espígol, situada al polígon industrial Mas Vell i pionera en matèria de conciliació familiar i laboral. En aquest sentit, aquest equipament dona servei a mares i pares que treballen en aquest polígon, els quals poden dur els seus fills i filles en horaris flexibles i adaptats a les seves jornades laborals.

Tot seguit, han visitat les instal·lacions de l'empresa de ceràmica Rosa Gres, una de les més grans del polígon i amb una gran projecció internacional.

Etiqueta:
Municipis