La presidenta de la Diputació destaca el dinamisme de la Fira de Sarral i la seva aposta pels productes locals

Noemí Llauradó ha inaugurat el certamen, que inclou la 9a Mostra d’Artesania

08/12/2019
Municipi
Sarral
Comunicació
Durant la fira s'ha pogut veure el treball amb alabastre, molt característic de Sarral

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha inaugurat aquest diumenge la Fira Agrícola i Industrial de Sarral. Prèviament, ha estat rebuda a l'Ajuntament per l’alcalde de Sarral, Jaume Fornés, i altres membres de la Corporació i ha signat el llibre d'honor del municipi.

La cita també acull la 9a Mostra d’Artesania, tot convertint aquest municipi de la Conca de Barberà en un aparador d’artesania, gastronomia, maquinària i demostracions d’artesans i oficis. La Fira de Sarral, de tradició centenària, ofereix diverses activitats, entre les quals destaquen la cercavila de gegants, capgrossos i gralles i la degustació de vins locals. Com no podia ser d’una altra manera, l’ofici d’alabastre n’és protagonista amb una demostració del treball d’aquest mineral que al llarg dels segles ha anat de la mà del municipi de Sarral.

Noemí Llauradó ha destacat el dinamisme de la fira i l'aposta del municipi per la difusió dels seus productes locals, dels que sobresurten el vi i l'artesania de l'alabastre.

Etiqueta:
Inauguració