Les Terres de l'Ebre acullen les IV Jornades Gastronòmiques de la Galera

L'activitat comença avui, 10 de febrer, a Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla i Sant Carles de la Ràpita amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona

10/02/2017
Turisme
Tarragona
Comunicació
Restauradors dels diferents establiments paticipants ofereixen menús on la galera és la base dels plats

Els municipis mariners d'Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla i Sant Carles de la Ràpita tornen a acollir del 10 de febrer al 5 de març les Jornades Gastronòmiques de la Galera. L'activitat, que enguany arriba a la seva quarta edició, compta amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l'Ebre.

En aquesta edició, un total de 46 restaurants oferiran menús on la galera serà la base dels seus plats, i on vins del territori com els de garnatxa blanca, de la DO Terra Alta, maridaran els múltiples àpats oferts. Les empreses turístiques oferiran paquets que combinaran allotjament i activitats, a banda dels menús, per ampliar d'aquesta manera l'estada dels visitants al territori. Aquestes ofertes es poden consultar a www.terresdelebre.travel/jornadesgalera

Per segon any consecutiu es realitzarà el concurs de fotografies a Instagram.  Així, els participants a les jornades podran prendre imatges dels plats que degustin i publicar-les en aquesta xarxa social amb els hashtags #jornadesgalera i #terresdelebre, a més de geolocalitzar el restaurant on estan dinant. El premi del concurs consistirà en un menú de degustació per a dues persones a qualsevol dels restaurants adherits a les jornades.

Amb aquesta quarta edició de les Jornades Gastronòmiques de la Galera es referma el projecte Viles Marineres que, impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l'Ebre, promociona conjuntament aquests quatre municipis pesquers de la destinació. De fet, aquest any 2017 les poblacions d'Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla i Sant Carles de la Ràpita seran objecte d'una intensa campanya a França i Àlaba, amb l'objectiu de potenciar els mercats de proximitat.

Etiqueta:
Turisme