Més de 100 persones participen en una jornada sobre la gestió de recursos humans a les entitats locals

La Diputació de Tarragona ha organitzat aquesta sessió per tal d’informar sobre les conseqüències de la reforma laboral al món local.

27/04/2012

Més de 100 persones del món local del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre han assistit aquest matí a la jornada “Actualització i debat sobre la gestió de recursos humans a les entitats locals”, organitzada per la Diputació de Tarragona, a través de la Unitat de Formació del Servei d’Assistència Municipal.

El diputat delegat de Recursos Humans i Polítiques Actives d’Ocupació de la Diputació de Tarragona, Joan Josep Malràs, ha presentat la jornada, acompanyat de
Francesc Cid, coordinador del Servei d’Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona. Durant la seva intervenció, Joan Josep Malràs ha definit aquesta trobada com un “espai interessant de debat i interacció”, fruit del treball i l’aposta de la Diputació per la formació “en benefici de les persones i del món local”.

L’objectiu de la sessió formativa ha estat analitzar els efectes que la reforma laboral recentment aprovada té en l’Administració pública, especialment els expedients de regulació d’ocupació i les seves normes processals i administratives. En aquest sentit, Mario Gil, inspector de Treball i Seguretat Social, de la Direcció General d’Inspecció de Treball i Seguretat Social, ha explicat amb detall aquest tema.

D’altra banda, Àlex Grau, director de l’Àrea de Recursos Humans i Polítiques Actives d’Ocupació de la Diputació de Tarragona, ha aprofundit en les previsions del projecte de Llei de Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2012 en matèria de recursos humans al sector públic.

Galeria d'imatges