Móra d'Ebre inaugura el nou centre cívic i cultural, finançat amb l'ajuda de la Diputació de Tarragona

El president de la institució intercomarcal, Josep Poblet, va assistir a l’acte inaugural, presidit pel president de la Generalitat, Artur Mas.

18/05/2012

La Diputació de Tarragona ha finançat, a través del Pla d’Acció Municipal, part del nou centre cívic i cultural La Magdalena de Móra d’Ebre, que es va inaugurar ahir a la tarda, en un acte presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas. La rehabilitació i l’adequació del nou equipament ha suposat una inversió total d’1.729.000 euros, una part dels quals els ha aportat la Diputació de Tarragona.

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, va assistir a la inauguració de l’equipament, durant la qual l’alcalde del municipi, Joan Piñol, va agrair a la institució intercomarcal el suport rebut per a fer realitat aquest projecte, i molts altres com la reforma de la coberta de l’Ajuntament, que també ha estat possible gràcies al Pla d’Acció Municipal de la Diputació, a través d’un ajut de 72.474,29 euros. Aquesta millora també es va inaugurar ahir. "Aquest és un centre concebut per a Móra en general i per al nucli antic en particular. Creant equipaments com aquest estem contribuint a la cohesió social i a la millora de les oportunitats de les persones", va assenyalar Piñol.

De la seva part, Josep Poblet va refermar el suport de la Diputació de Tarragona als municipis, la seva primera referència d’actuació. I obres com aquesta fan palesa aquesta voluntat, que contribueix a millorar la qualitat de vida dels ciutadans i l’equilibri entre totes les parts del territori.

Aquestes noves instal·lacions, situades al nucli històric del municipi, acolliran, entre altres, el servei d’Informació i Recursos per a la Dona i l’Oficina d’Atenció al Nucli Antic. L’equipament està adreçat als infants, als joves, a la gent gran i a les persones immigrades. Disposa també d’espai per a les diferents entitats, d’una sala d’exposicions, d’un punt d’accés lliure a Internet i del punt d’informació turística.

Galeria d'imatges