Puigpelat recupera el camí dels Retorts, l’antiga via d’accés a la població

La Diputació de Tarragona ha col·laborat en els treballs que han permès pavimentar el camí, dotar-lo d’enllumenat i rehabilitar dos murs de pedra seca

12/09/2016
Infraestructures
El Camí dels Retorts forma part del paisatge patrimonial de Puigpelat

El camí dels Retorts de Puigpelat ha recuperat la memòria i fa reviure experiències als seus vilatans. Aquest antic camí era la via principal de la població, que sortia del portal i per on passaven persones, carros i mules. Els treballs de recuperació han consistit en l’arranjament del traçat, la pavimentació del camí, la instal•lació d’enllumenat i la rehabilitació dos murs de contenció de pedra seca.

Dissabte, el president de la Diputació, Josep Poblet, va presidir la inauguració de la restauració del camí en un acte carregat d'emotivitat. La Diputació de Tarragona ha col•laborat en els treballs que s’hi han dut a terme en aquest municipi de l’Alt Camp amb una aportació de 20.000 euros. L’acte inaugural va convertir-se en una autèntica reunió festiva i participativa al carrer, per a celebrar la recuperació d’una via històrica del municipi que forma part de la seva identitat i del seu patrimoni.

Etiqueta:
Municipis