Diputació de Tarragona
26/04/2012

Els alumnes del CPEE Sant Rafael confeccionen punts de llibre solidaris en benefici de l'ONG Save the Children

Els diners recaptats es destinaran a reconstruir el sistema escolar a la zona de la República del Congo, a aixecar de nou escoles, a formar professors, entre altres accions.

El Col·legi Públic d’Educació Especial Sant Rafael de la Diputació de Tarragona s’ha adherit a la IV edició de la campanya DIA DEL LIBRO: MARCAPÁGINAS POR LA SOLIDARIDAD. Així, al llarg de tota la setmana, els alumnes d’aquest centre d’educació especial han decorat i pintat uns punts de llibre, que han estat facilitats per l’organització no governamental (ONG) Save the Children, i els han posat a la venda amb l’objectiu de recollir fons per aquesta ONG internacional que treballa per la defensa i promoció dels drets de la infància.

Els diners recaptats es destinaran a reconstruir el sistema escolar a la zona de la República del Congo, a aixecar de nou escoles, a formar professors, i a ajudar a la reinserció de nens i nenes a l’escola, entre altres accions.