- Modalitat Presencial
- Acreditació Assistència
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Gestió estratègica i qualitat
- Codi: C25-094
- Dies: 14 de novembre de 2025.
- Horari: de 9 a 14 hores
- Durada: 5
- Places: 50
- Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina
Objectius
. Amb l'objectiu de continuar avançant en l’actualització i la millora contínua de l'Administració Local.
. Experiències pràctiques, que et permetran conèixer i reflexionar sobre les tècniques i els instruments més adequats per a la gestió.
Programa
9.00 – 9.30 h. Actualització normativa i jurisprudencial local
Dra. Sílvia Carmona Garias, lletrada, Xarxa Sanitària Social Santa Tecla i professora associada de dret administratiu, URV.
9.30 – 10.30 h. Ponència I.- Plans d’integritat i mesures antifrau als ens locals
Dr. Francesc Xavier Forcadell i Esteller, secretari d’assessorament municipal en l’àmbit legal, Diputació de Barcelona i professor associat de dret administratiu, URV.
10.30 – 11.00 h. Pausa-cafè.
11.00 – 12.00 h. Ponència II.- El canal de denúncies i el compliment penal a l’administració local
Fruitós Richarte i Travesset, compliance officier.
12.00 – 13.00 h. Ponència III.- Ètica i integritat pública
Dr. Àngel Puyol i González, catedràtic de filosofia moral i política, UAB.
13.00 – 14.00 h. Ponència IV.- Els Business Improvement Districs: una nova forma de col·laboració publicoprivada en l’àmbit local
Dra. Helena Villarejo Galende, professora titular de dret administratiu, Universitat de Valladolid.
Destinataris
Metodologia
Requisits
Més informació
El III Seminari d’actualització, és organitzat per la Fundació URV i la Diputació de Tarragona amb col·laboració amb la Càtedra d’Estudis de Dret Local Màrius Viadel i Martín; compta amb especialistes i experts per a impartir les diferents matèries.