- Modalitat Presencial
- Acreditació Assistència
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Gestió estratègica i qualitat
- Codi: C25-112
- Dies: 14 i 21 d'octubre de 2025.
- Horari: de 9 a 13 hores.
- Durada: 8
- Places: 25
- Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina
Objectius
. Conèixer el treball col·laboratiu com a model organitzatiu per anar més enllà del treball en equip.
. Analitzar els principals avantatges i dificultats del treball col·laboratiu.
. Prendre consciència de les implicacions personals, relacionals i organitzatives del treball col·laboratiu.
. Conèixer els fonaments, els reptes i els beneficis del treball col·laboratiu en els entorns organitzacionals.
. Desenvolupar habilitats i competències per fomentar una cultura col·laborativa.
. Millorar la gestió del lideratge col·laboratiu. El rol del comandament en la facilitació de la col·laboració.
. Dissenyar un pla d’acció per implementar el treball col·laboratiu en l'entorn professional propi.
Programa
1. Actitud i voluntat personal.
2. Competències relacionals.
3. Entorns facilitadors.
4. Reptes, avantatges i dificultats.
5. Lideratges compartits.
6. Eines i recursos pràctics.
Destinataris
Personal de l'Administració local que vulgui treballar o treballi de forma col·laborativa, ja sigui en el seu equip de treball o amb altres equips.
Metodologia
Participació activa dels participants a partir del treball col·laboratiu. Metodologia innovadora i pràctica, basada en el co-aprenentatge per feedback en base a les dinàmiques proposades i dissenyada per a l’anàlisi i generació de vies de solució pels desafiaments complexes que comporta el treball col·laboratiu.
Participació activa dels participants a partir del treball col·laboratiu. Metodologia innovadora i pràctica, basada en el co-aprenentatge per feedback en base a les dinàmiques proposades i dissenyada per a l’anàlisi i generació de vies de solució pels desafiaments complexes que comporta el treball col·laboratiu.
Requisits
Sense requisits específics.
RP-F01-06 edi.2
Més informació
Aula ampliada
Hi haurà cinc places per videoconferència destinades preferentment a les entitats locals més allunyades del lloc de realització del curs.