La Diputació

Sessió ordinària del Ple de data 18 de desembre de 2025 a les 9.00 h

  • Agenda institucional
  • Què: Sessió ordinària del Ple de data 18 de desembre de 2025 a les 9.00 h
  • On: Saló de Plens
  • Quan: 18 desembre 2025
  • Hora: De 09:00 h a 09:30 h
  • Publicat16/12/2025

SECRETARIA GENERAL

1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 28 de novembre de 2025. 

 

CONTROL I FISCALITZACIÓ

2. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 7127 al núm. 7738 de l'any 2025. 

 

CONCERTACIÓ I COORDINACIÓ MUNICIPAL

3. Donar compte de l'aprovació definitiva de la modificació del Pla ImpulsDipta – Pla de cooperació mitjançant concertació amb municipis i entitats municipals descentralitzades.
 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DESENVOLUPAMENT I GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Intervenció

4. Donar compte de l'aprovació del règim de dedicació parcial en un 80% del diputat Sr. Xavier Puig Andreu, del grup polític ERC.
 

5. Aprovar l’increment de les retribucions dels membres electes de la corporació, en aplicació de l’article 1 apartat 3 del Reial decret llei 14/2025, de 2 de desembre, pel qual s’aproven mesures urgents en matèria de retribucions en l’àmbit del sector públic.
 

Tresoreria

6. Fixar les condicions i l'import màxim dels excedents de Tresoreria a destinar a BASE–Gestió d’Ingressos, per a finançar les bestretes als ajuntaments durant l’exercici 2026.
 

Persones i Talent

7. Aprovar la massa salarial del personal laboral de la Diputació de Tarragona per a l’any 2025.
 

8. Aprovar els increments retributius de l'exercici 2025 previstos en el Reial decret llei 14/2025, de 2 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents en matèria de retribucions en l'àmbit del sector públic.
 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE CONCERTACIÓ I ASSISTÈNCIA MUNICIPAL I AL TERRITORI
Serveis Jurídics

9. Donar compte de l'acord de la Junta de Govern de 25 de novembre de 2025, de personació al procediment ordinari número 429/2025 del Jutjat Contenciós Administratiu número 1 de Tarragona, interposat per l'empresa Cemex España Operaciones, S.L.U. contra la Diputació de Tarragona.
 

ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D’INGRESSOS

10. Acceptar la delegació de facultats en matèria de gestió tributària de l’impost sobre béns immobles, l’impost sobre vehicles de tracció mecànica i la taxa per la recollida i gestió de residus municipals i comercials, la revocació de la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari del servei de multes de trànsit, i la revocació de la delegació de facultats en matèria de recaptació en període executiu de la taxa de subministrament d’aigua de l’Ajuntament de Valls.
 

11. Modificar l’Ordenança Fiscal reguladora de les taxes per la prestació de serveis i la realització d’activitats administratives delegades o encomanades a BASE-Gestió d’Ingressos.
 

PRECS I PREGUNTES