- 
          Tipus de contracte
          
    Tipus de contracte
        ServeiManteniment d'edificisInstal·lacions de climatització
 - 
          Apartat del contracte	
          
    Apartat del contracte	
        Preparació - Prescripcions tècniques
 
Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)
                                                  
                                                  
        
        Text resultant
CRITERI MEDIAMBIENTAL
Clàusula
Prevenció de la legionel·losi.
Mitjà d’acreditació
Les empreses licitadores han d'incloure aquests aspectes en la seva oferta i l'empresa contractista haurà de fer constar el seguiment efectuat en el full de registres de control de les operacions i tasques dutes a terme.
Font: "Guia per a l'adopció de criteris ambientals en els contractes de manteniment d'instal·lacions d'edificis" de la Generalitat de Catalunya.
Doctrina: Resolució núm. 12/2019 del Tribunal Administratiu de Recursos Contractuals d'Extremadura (21 de febrer de 2019)
Aquesta resolució estableix que les prescripcions tècniques han de definir-se, en la mesura que sigui possible, tenint en compte criteris d'accessibilitat universal i de disseny per a tots, així com criteris de sostenibilitat i protecció ambiental, sempre que l'objecte del contracte afecti o pugui afectar el medi ambient. A més, s'assenyala que els paràmetres emprats han de ser prou precisos per a permetre la determinació de l'objecte del contracte pels licitadors i l'adjudicació del mateix als òrgans de contractació.