Carreteres

La Diputació de Tarragona millora 4 camins que passen a formar part de la xarxa local de carreteres

Es tracta de les vies T-2122, dels Guiamets a Móra la Nova; la T-3116, circumval·lació a Botarell; la T-3126, de Capçanes als Guiamets i la T-3292, de Maspujols a les Borges del Camp
  • Publicat20/05/2025

La Diputació de Tarragona ha iniciat aquesta setmana les obres d’adequació i millora de 4 camins municipals que han passat a formar part de la xarxa viària de la institució, segons estableix el Pla Zonal de la Diputació de Tarragona 2020-2035. Concretament es tracta de les vies T-2122, dels Guiamets a Móra la Nova; la T-3116, circumval·lació a Botarell; la T-3126, de Capçanes als Guiamets i la T-3292, de Maspujols a les Borges del Camp, amb una longitud total de 9,28 km.

L’objectiu de l’actuació és millorar la seguretat viària d’aquests camins per tal de dotar-los de les característiques mínimes i necessàries per a poder formar part de la xarxa local de carreteres. Els treballs, que representaran a la Diputació una inversió d’1,7 M€, se centraran bàsicament en intervencions per millorar el ferm, el drenatge i la senyalització horitzontal i vertical. Es preveu que les obres tinguin una durada d’1 any.

El Pla Zonal preveu la incorporació d’un total d’ 114 km de camins a la xarxa local de carreteres (44 km al Camp de Tarragona i 70 km a Terres de l’Ebre) que s’hi aniran incorporant progressivament.

Treballs de pintura a la T-3116, circumval·lació a Botarell
Treballs de pintura a la T-3116, circumval·lació a Botarell

Notícies relacionades