La Diputació

Sessió ordinària del Ple de data 28 de novembre de 2025 a les 10.00 h

  • Agenda institucional
  • Què: Sessió ordinària del Ple de data 28 de novembre de 2025 a les 10.00 h
  • On: Saló de Plens
  • Quan: 28 novembre 2025
  • Hora: De 10:00 h a 10:30 h
  • Publicat26/11/2025

SECRETARIA GENERAL

1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 31 d'octubre de 2025.
 

2. Aprovar l'acta de la sessió extraordinària celebrada el dia 18 de novembre de 2025.
 

CONTROL I FISCALITZACIÓ

3. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 6424 al núm. 7126 de l'any 2025.
 

4. Donar compte del decret de Presidència núm. 2025-0006520 de data 28 d'octubre de 2025, de nomenament de membre de la Junta de Govern.
 

5. Donar compte del decret de Presidència núm. 2025-0006647 de data 4 de novembre de 2025, de modificació dels membres del grup polític ERC a les comissions informatives permanents i especials.
 

6. Donar compte del decret de Presidència núm. 2025-0006649 de data 4 de novembre de 2025, de formalització del canvi d’un membre del grup polític ERC al Consell Rector de l’Organisme Autònom BASE-Gestió d’Ingressos.
 

7. Donar compte del decret de Presidència núm. 2025-0006670 de data 5 de novembre de 2025 de modificació de l’organització de les delegacions de competències de la Presidència relatives a l’Àrea adjunta de Cooperació Municipal.
 

PROPOSTES DE PRESIDÈNCIA

8. Canviar diversos representants corporatius de la Diputació de Tarragona en organismes i entitats.
 

9. Donar compte de la designació de nova portaveu adjunt del grup polític Esquerra Republicana de Catalunya (ERC).
 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DESENVOLUPAMENT I GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Intervenció

10. Aprovar inicialment el pressupost general de la corporació i els seus organismes autònoms per a l’exercici 2026.
 

11. Aprovar la derogació de la Norma reguladora núm. 5, del preu públic per la prestació de serveis de reprografia.
 

12. Donar compte de la primera modificació del Pla Anual de control financer de l'exercici 2025.
 

13. Donar compte de l'estat d'execució del pressupost de la corporació i els seus organismes autònoms del 3r trimestre de 2025.
 

Tresoreria

14. Donar compte del compliment dels terminis de pagament de les obligacions comercials del 3r trimestre de l'any 2025.
 

Persones i Talent

15. Aprovar inicialment la plantilla de personal de la Diputació de Tarragona i dels seus organismes autònoms corresponent a l'exercici 2026.
 

16. Aprovar la Relació de llocs de treball i organigrama de la Diputació de Tarragona i dels seus organismes autònoms corresponent a l’exercici 2026.
 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE CONCERTACIÓ I ASSISTÈNCIA MUNICIPAL I AL TERRITORI

17. Aprovar definitivament el Projecte de Rotonda a la intersecció de la carretera TV-7048 i l'accés a la urbanització Castellmoster al terme municipal de Castellvell del Camp, amb un pressupost d’execució per contracta de 509.130,61 euros, declarar la urgent ocupació dels béns i drets afectats pel projecte, iniciar l’expedient d'expropiació forçosa i aprovar inicialment la relació de béns i drets afectats.
 

18. Aprovar inicialment el Projecte constructiu de la variant de la Torregassa a Sant Jaume dels Domenys, carretera TV-2122, amb un pressupost d’execució per contracta de 2.121.206,21 euros.
 

ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D’INGRESSOS

19. Aprovar els límits de les operacions de tresoreria de l'Organisme Autònom BASE-Gestió d'Ingressos per a l’exercici de 2026.
 

20. Acceptar l’encàrrec de gestió de les actuacions de caràcter material, tècnic o de serveis necessàries per a l’exercici de la potestat sancionadora municipal, així com de la delegació de les funcions de recaptació, d’acord amb el que estableix el Conveni regulador entre l’Ajuntament de Constantí i la Diputació de Tarragona, relatiu a la gestió de les infraccions de l’Ordenança de convivència i ús dels espais públics i a la recaptació de les sancions pecuniàries derivades d’aquesta norma.
 

21. Acceptar la delegació de facultats en matèria d’inspecció de l’impost de construccions, instal·lacions i obres de l’Ajuntament del Morell.
 

22. Acceptar la delegació de facultats en matèria de gestió tributària, recaptació en període voluntari i en període executiu i la inspecció de taxa per utilització privativa o aprofitament especial del domini públic a favor d’empreses de serveis de subministrament de l’Ajuntament de Solivella.
 

23. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i executiu dels ingressos propis de dret públic de la Comunitat de Regants de l’Horta d’Amunt de l’Espluga de Francolí.
 

PRECS I PREGUNTES