Cultura

Ajuts a entitats per a activitats culturals o d’interès ciutadà de caràcter singular

Aquesta línia de subvencions compta enguany amb una dotació de 2,2 M€. Les sol·licituds es podran presentar fins al proper 7 de juliol
  • Publicat19/06/2025

La Diputació de Tarragona ha obert la convocatòria d’ajuts adreçats a entitats per a la realització d’activitats culturals o d’interès ciutadà de caràcter singular a la demarcació de Tarragona. Entre les propostes que poden optar als ajuts hi trobem, per exemple, projectes, programacions d’activitats anuals o puntuals, cicles, jornades, exposicions o congressos, entre altres.

 

Amb aquestes subvencions la Diputació vol contribuir a la creació d’una programació cultural estable i consolidada a la demarcació, així com fer possible la realització de noves propostes i activitats d’interès per a la ciutadania per contribuir al desenvolupament cultural, social i econòmic d’aquest sector.

 

Aquesta línia d’ajuts comptarà enguany amb una dotació de 2.200.000 euros. Les sol·licituds es podran presentar fins al proper 7 de juliol a través de la Guia de Serveis (www.dipta.cat/serveis)

 

Les sol·licituds es podran presentar fins al proper 7 de juliol
Les sol·licituds es podran presentar fins al proper 7 de juliol

Notícies relacionades