La Diputació

Ajuts per al foment de l’esport a la demarcació

La Diputació obre la convocatòria d’ajuts destinats a la realització d’activitats esportives Les entitats podran presentar les seves sol·licituds fins al proper 14 de juliol
  • Publicat17/06/2025

La Diputació de Tarragona ha obert el termini perquè les entitats sense ànim de lucre puguin optar als ajuts per a la realització d’activitats esportives singulars a la demarcació. Els beneficiaris podran presentar les sol·licituds fins al proper 14 de juliol. Els tràmits s’hauran de dur a terme a través de la seu electrònica de la Diputació, accessible des de la Guia de Serveis Dipta (www.dipta.cat/serveis/guia-serveis-ciutadania). 

Els ajuts per al foment de l’esport compten enguany amb una dotació total d’1.200.000 euros, que es podran invertir en l’organització d’activitats esportives singulars adreçades al públic general, com ara premis, campionats, diades esportives, torneigs, marxes, maratons o similars. També s’hi admeten les activitats culturals o d’interès ciutadà que les entitats esportives organitzen a la demarcació amb motiu d’aniversaris, commemoracions, dates especials o activitats de suport a l’esport adaptat i inclusiu.

Les entitats podran presentar les seves sol·licituds fins al proper 14  de juliol
Les entitats podran presentar les seves sol·licituds fins al proper 14 de juliol

Notícies relacionades