La Diputació de Tarragona ha posat en marxa, aquest dimecres 7 de maig, el nou Punt d’atenció de BASE-Gestió d’Ingressos de l’Ampolla, al Baix Ebre. El nou servei està situat en unes dependències de gairebé 40 metres quadrats als baixos de l’Ajuntament, a l’espai on antigament hi havia l’oficina de Correus, amb accés pel carrer de Ventura Gassol.
Obrirà cada dimecres, en horari de 09.00h a 14.00h, per facilitar els tràmits de la ciutadania d’aquest municipi, tot i que també és obert a veïns i veïnes d’altres localitats de la rodalia. El telèfon és el 977 48 78 03.
L’obertura del Punt d’atenció de BASE de l’Ampolla es produeix després que l’Ajuntament de l’Ampolla ha delegat a aquest servei autònom de la Diputació la gestió dels ingressos dels veïns i veïnes, una tasca que dins ara duia a terme l’ens municipal.
D’altra banda, el Punt d’Atenció representa un nou pas en la millora continuada d’aquest servei, que s’acosta a la ciutadania per tal de facilitar que hi pugui dur a terme tràmits presencials sense haver-se de desplaçar (es recomana demanar hora amb antelació). Així mateix, BASE-Gestió d’Ingressos permet dur a terme diferents gestions en línia, a través del seu web www.base.cat .
L’obertura oficial d’aquest servei ha comptat amb la presència del diputat i president del Consell Rector de BASE, Òscar Sánchez; de la diputada Mercè Pedret; de l’alcalde de l’Ampolla, Francesc Arasa, i del cap de l’organisme autònom BASE-Gestió d’Ingressos, Manel Jardí, entre altres responsables del servei.
“Agraïm l’Ajuntament per la feina que ha fet en matèria de gestió d’ingressos en tots aquests anys. Ara, en aquest punt d’atenció donarem aquest servei de manera específica i personalitzada, en base als criteris de qualitat i proximitat que regeixen els serveis de BASE”, ha indicat el president d’aquest organisme. De la seva part, l’alcalde ha assenyalat que “des de l’Ajuntament els serveis de recaptació han fet una bona feina, i ara hem cregut que ha arribat el moment de delegar-lo a BASE de la Diputació, que presta un servei excel·lent i extraordinari”.
Un servei present arreu del territori
BASE-Gestió d’Ingressos és un organisme autònom de la Diputació de Tarragona que s’encarrega de gestionar els ingressos que els ajuntaments, ens independents i altres administracions li deleguen. Ofereix com a serveis bàsics la gestió, liquidació, recaptació, inspecció i comprovació de tot tipus de tributs, preus públics i resta d'ingressos de dret públic i privat; la Informació, assistència, orientació, assessorament i finançament a les Administracions Públiques gestionades; l'elaboració i manteniment dels sistemes d’informació que permeten la prestació dels serveis, i la realització de les activitats connexes o complementàries que siguin necessàries per millorar l’eficàcia en la seva actuació.
A més de ser un organisme autofinançat, BASE-Gestió d'Ingressos actua sota els principis d'eficàcia, d'innovació tecnològica i d'eficiència, amb la voluntat d’una millora constant dels serveis que ofereix.
BASE-Gestió d’Ingressos és present a totes les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès, amb un total de 29 oficines i 10 punts d’atenció. La web www.base.cat inclou tota la informació sobre dies i horaris d’obertura.
.
.



